O SBA

Doradzamy w obszarze przygotowania strategii i skutecznego wdrożenia działań Public Relations. Nasza oferta obejmuje projekty z zakresu: komunikacji korporacyjnej, zarządzania kryzysowego oraz Public Affairs.

Tłumaczymy wpływ relacji z otoczeniem na efektywność biznesową. Wiemy, że sukces przedsięwzięć zależy od ludzi, którzy podejmują decyzje każdego dnia: klientów, którzy kupują produkty; zaangażowanych pracowników; stabilnych partnerów biznesowych i mediów.

Michał Szapiro

Jestem praktykiem, teoretykiem i pasjonatem komunikacji. Praktykiem, bo całe zawodowe życie związałem z rynkiem Public Relations. Teoretykiem, bo dużo czasu poświęcam tej dziedzinie – piszę, wykładam i szkolę. Pasjonatem, bo fascynuję się ludźmi – relacjami między nim oraz tym, jak interpretują poszczególne sytuacje, kształtując swoje decyzje.

Pracując w krajowych i międzynarodowych agencjach Public Relations, przeszedłem drogę od stażu do kierowniczych stanowisk.

Posiadam tytuł MBA Executive, nadany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytet w Minnesocie – Carlson School of Management. Jestem magistrem ekonomii o specjalizacji: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne. Ukończyłem także kurs London School of PR przy Związku Firm Public Relations oraz Podyplomowe Studia PR na SGH.

Karol Schwann

Z branżą PR jestem związany od ponad sześciu lat. Pisałem o jej wyzwaniach, kierunkach rozwoju oraz rozmaitych aspektach komunikacji jako redaktor, a następnie redaktor naczelny serwisu PRoto.pl

Przez lata przygotowałem wiele raportów opisujących i analizujących polski rynek PR. I właśnie analiza oraz interpretacja danych to najciekawsze wyzwania, z jakim codziennie mierzą się marki przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Wraz z Michałem chcemy je w tym wspierać.

Studiowałem politologię ze specjalizacją marketing polityczny na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.